woensdag 22 augustus 2012

MYNEKOMPLAS

De Mynekomplas is een van de mooie plassen die het Limburgs Visparadijs rijk is,Deze plas is gelegen in Aldeneik bij Maaseik vlak tegen de Grensmaas.
Deze plas ligt in een mooie natuurlijke omgeving en het is er erg rustig,het heeft een maximale diepte van ongeveer 2 m.Het is een prachtig water voor alle manieren van vissen,vaste stok ,feeder,en het match vissen.Ik ben er vandaag gaan vissen met de method feeder.
De afstand die ik gekozen had was ongeveer 30 m,niet al te ver maar een mooi afstand voor hier,
Het had voor de Method mix kruiden gekozen met de premium micro pellets 2 mm
Het eerste uur was er weinig beet in op enkele lijnzwemmers na,maar dan begon de vis actief te worden ,de eerste mooi aanbeet was raak ,een hele gezonde bruine brasem trok mijn  lichte methodfeeder krom.en dan volgde erg nog verschillende.

Toen ik naar enkel uurtjes stopte had ik toch een 15 tal van dez mooie brasems gevangen ,en dat enkel met pellets.


                                              Brasems zo groot als mijn rive koffer

Wie hier eens wil gaan vissen raad ik aan om wielen mee te nemen ,vanaf de parking moet je een stukje lopen,
Keus genoch pellets of minibollies


De Method kruidenmix

Hier een klein plan van deze mooie plas

Geen opmerkingen: