maandag 9 april 2012

Maesbempder Greend

Paasmaandag een extra dagje vrij maar het weer viel een beetje tegen,Toch had ik de goestig om te hengelen om snel de visdag van zaterdag te vergeten. Ik dacht om kort bij huis enkele uurtjes te vissen.Hier kon ik zeer goed uit de wind zitten,en om dat deze put niet al te diep is in het algemeen hoopte ik hier toch een visje te vangen.Ik besloot om toch met de Feeder te vissen als toch het weer nog slechter zou worden was ik snel opgeruimd.Ik begon rond 10.00 met het materiaal op te zetten snel een beetje voeder gemaakt je hebt met de Feeder al niet veel nodig,wat maden en casters en ik kon beginnen.Had er een wat dieper put gevonden op zo'n 35 m uit de over, en ik kon beginnen eerste uur was er niets te zien van vis ,het tweede uur ook niets buiten een lijnzwemmer,het derde uur begon en dacht het wordt weer zoals de zaterdag,maar toen ik mijn topje ineens om eindelijk het was een mooie voorn van een 600 gr. Na lang ik verder visde kwamen er ook enkele brasem er op .Na vijf uren vissen had ik toch zo'n 20 kg aan vis .Jammer dat het weer namaten slechter werd anders had ik na enkele uurtjes plezier gehad.


De Maesbemper Greend is een niet al te diepe grindplas gelegen in Leut ,
Een mooi netje vis op enkele uurtjes


Als voeder had ik gekozen voor
350 gr Rapid  Red Spekulatus
200 gr Brasem Brown Caramel
150 gr Absolute Brown          


Voor hier te mogen vissen moet je wel lid zien van de plaatselijke club





Geen opmerkingen: