donderdag 14 april 2011

Vissen op de zuid-willems vaart met de feeder

                    VISSEN OP DE ZUID_WILLEMSVAART MET DE METHOD
  



We waren zaterdag middag in Lanklaar in de mooie grote zwaaikom gaan vissen met de feeder,
We gebruikte de pellets in de plaats van maden en kasters,
We visde op een afstand van ongeveer 60 meter in de vaargeul met korfjes van 40 gr,
Als mix gebruikte ik METHOD MIX SCOPEX YELLOW met de premiun carp pellets van 4,5 mm,
en de premium micro pellets van 2 mm,
Ik had gedacht dat ik minsten een uur moets wachten op de eerste beet maar de vissen hadden al snel mijn plek gevonden al na een kwartier had ik al prijs een mooie winden had mijn pellets al gevonden,
Al snel volgde er nog enkele en iets later volgde de eerst brasem,
Het werd nog een mooie dag met nog een 10 brasems en er waren mooien bij




                                                                                                  

Geen opmerkingen: